Sugestii pentru imbunatatirea serverelor
Posted: 21 Mar 2011, 18:28
Ii rog pe toti cei care au alte sugestii si vor sa ni le imparta, sa foloseasca in continuare numerotarea sugestiilor cum am facut si eu, sa nu pierdem "subiectul" pe parcurs, cum se intampla in alte topicuri in care multi posteaza doar pentru a aduna posturi sau isi aduc aminte de intamplari "off topic". Va multzumesc!
I. Cred ca ar fi mai bine daca s-ar scoate hartile care se mai regasesc in mapcycle dar au 32 sloturi, precum de_nuke, de_train, de_kabul, de_russka am vazut si etc...
Motiv:
1. Odata ce s-au pus si intra mai multi playeri pe server harta trebuie skimbata cu surioara ei mai mare la nr. de sloturi.
2. Spre sfarsitul hartii apare votul pentru next map si am observat de ca de multe ori intra aceleasi harti doar cu sloturi diferite...
3. Banuiesc ca incarca mapcycle`u inutil si nu apar toate hartile in listmaps sau cand se da votemap.
II. Alta sugestie ar fi cea cu marirea timpului in care este afisat scrisul cu "@tsay", am mai avut discutia asta cu Lucian si mi-a raspuns ca nu se poate face ceva in legatura cu asta, dar totusi trebuie sa fie setarea aia pe undeva si sa i se modifice valoarea din "1 sec" sau cat e normal sa se puna una putin mai mare... de multe ori mi se intampla sa anuntz ceva iar scrisul sa dispara in mai putin timp de o secunda.
Cu ocazia asta ca vorbim despre comanda "@tsay" rog toti adminii care va stiti sa nu mai folositi aceasta comanda in exces pentru a va face cunoscuta prezenta pe server!
III. Cand se pune odata restrictia aia la "Tactical Shield" ? Intra cate unul nou pe server si cumpara scut, il lamuresc pe individ ca nu e voie, ori moare el ii cade scutul si il ridica altu... sau varianta mai cunoscuta intra altu nou si face exact acelasi lucru la cateva momente dupa si iar incepe "distractia"...
Daca nu se poate pune de la server macar sa se puna comanda pentru admini cum era pe vechiul "admin mod" comanda "admin_restrict".
IV. Ar fi bine daca s-a pune un "statsme" mai explicit pe GODZ, unul in care sa afisheze atacatorii sa stie jucatorul cine i`a facut "damage"... ca in actualul iti arata doar cine te-a omorat, se intampla de multe ori sa fii atacat de mai multi odata iar pur si simplu curiozitatea te chinuie sa stii exact cine era in momentul de fata complice la moartea ta si cat dmg ti-a produs, nu doar cel care a dat "last hit" ...
Al 2-lea motiv ar fi mai usor pentru admini, ca poti afla cu usurintza cine ti-a facut X dmg prin perete fara sa te vada, inainte de a iesi de dupa un coltz sau kestii de genu si tu sa nu mori in clipa respectiva dar sa ramai cu HP`ul scazut si sa te omoare altul. Vorbesc din proprie experienta, pe urma trebuie sa iei cel putin jumate din echipa adversa la control pana il gasesti pe respectivul (asta in cazul bun daca il gaseshti si mai e activat in clipa cand il urmaresti) ==>> varianta cu ESP`ul la admini e buna, dar cea cu statsme`ul ar mult mai utila.
Pe alte servere (kaka, pepo parca, nu mai tin minte care...)am vazut ca e pus un "statsme" precum as dori eu pe GODZ.
Nu vreau sa aud iar replici de genu cum ca se ingreuneaza serveru din aceasta cauza, era si inainte pe admin_mod si mergea foarte bine iar amx_mod suporta mult mai bine si lejer addon-urile, asa ca asteptam.
Trebuia facut topic separat pentru fiecare sugestie? Daca da, atunci... My bad n`am stiut.
I. Cred ca ar fi mai bine daca s-ar scoate hartile care se mai regasesc in mapcycle dar au 32 sloturi, precum de_nuke, de_train, de_kabul, de_russka am vazut si etc...
Motiv:
1. Odata ce s-au pus si intra mai multi playeri pe server harta trebuie skimbata cu surioara ei mai mare la nr. de sloturi.
2. Spre sfarsitul hartii apare votul pentru next map si am observat de ca de multe ori intra aceleasi harti doar cu sloturi diferite...
3. Banuiesc ca incarca mapcycle`u inutil si nu apar toate hartile in listmaps sau cand se da votemap.
II. Alta sugestie ar fi cea cu marirea timpului in care este afisat scrisul cu "@tsay", am mai avut discutia asta cu Lucian si mi-a raspuns ca nu se poate face ceva in legatura cu asta, dar totusi trebuie sa fie setarea aia pe undeva si sa i se modifice valoarea din "1 sec" sau cat e normal sa se puna una putin mai mare... de multe ori mi se intampla sa anuntz ceva iar scrisul sa dispara in mai putin timp de o secunda.
Cu ocazia asta ca vorbim despre comanda "@tsay" rog toti adminii care va stiti sa nu mai folositi aceasta comanda in exces pentru a va face cunoscuta prezenta pe server!
III. Cand se pune odata restrictia aia la "Tactical Shield" ? Intra cate unul nou pe server si cumpara scut, il lamuresc pe individ ca nu e voie, ori moare el ii cade scutul si il ridica altu... sau varianta mai cunoscuta intra altu nou si face exact acelasi lucru la cateva momente dupa si iar incepe "distractia"...
Daca nu se poate pune de la server macar sa se puna comanda pentru admini cum era pe vechiul "admin mod" comanda "admin_restrict".
IV. Ar fi bine daca s-a pune un "statsme" mai explicit pe GODZ, unul in care sa afisheze atacatorii sa stie jucatorul cine i`a facut "damage"... ca in actualul iti arata doar cine te-a omorat, se intampla de multe ori sa fii atacat de mai multi odata iar pur si simplu curiozitatea te chinuie sa stii exact cine era in momentul de fata complice la moartea ta si cat dmg ti-a produs, nu doar cel care a dat "last hit" ...
Al 2-lea motiv ar fi mai usor pentru admini, ca poti afla cu usurintza cine ti-a facut X dmg prin perete fara sa te vada, inainte de a iesi de dupa un coltz sau kestii de genu si tu sa nu mori in clipa respectiva dar sa ramai cu HP`ul scazut si sa te omoare altul. Vorbesc din proprie experienta, pe urma trebuie sa iei cel putin jumate din echipa adversa la control pana il gasesti pe respectivul (asta in cazul bun daca il gaseshti si mai e activat in clipa cand il urmaresti) ==>> varianta cu ESP`ul la admini e buna, dar cea cu statsme`ul ar mult mai utila.
Pe alte servere (kaka, pepo parca, nu mai tin minte care...)am vazut ca e pus un "statsme" precum as dori eu pe GODZ.
Nu vreau sa aud iar replici de genu cum ca se ingreuneaza serveru din aceasta cauza, era si inainte pe admin_mod si mergea foarte bine iar amx_mod suporta mult mai bine si lejer addon-urile, asa ca asteptam.
Trebuia facut topic separat pentru fiecare sugestie? Daca da, atunci... My bad n`am stiut.